HYVITYS/PERUUTUSAIKA
HYVITYS/PERUUTUSAIKA
Tarjoamme 14 päivän avoimen palautuskäytännön, mikä tarkoittaa, että sinulla on 14 päivää aikaa pyytää hyvitystä.
Palauttaaksesi tarvitset kuitin ja/tai muun todistuksen siitä, että ostit tuotteen meiltä. Ota yhteyttä osoitteeseen nordklover@gmail.com aloittaaksesi palautusprosessin.
Jos palautuksesi hyväksytään, lähetämme sinulle ohjeet kuinka ja minne paketti lähetetään. Ilman etukäteistä palautuspyyntöä meille palautettuja tuotteita ei oteta vastaan.
Voit aina ottaa meihin yhteyttä palautuksiin liittyvissä kysymyksissä osoitteessa beefix.shop@gmail.com
Vauriot ja ongelmat:
Tarkista tilauksesi heti vastaanotettuasi. Ota meihin välittömästi yhteyttä, jos tuote on viallinen, vaurioitunut tai jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, jotta voimme arvioida ongelman ja korjata sen.
Poikkeukset / ei-palautettavat tuotteet:
Joitakin tavaroita ei voi palauttaa, kuten pilaantuvia tuotteita (kuten ruokaa, kukkia tai kasveja), räätälöityjä tuotteita (kuten erikoistilauksia tai henkilökohtaisia tuotteita) ja henkilökohtaisen hygienian tuotteita (kuten kauneudenhoitotuotteita).
Emme myöskään ota vastaan vaarallisten aineiden, syttyvien nesteiden tai kaasujen palautuksia. Ota yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita tietystä tuotteesta.
Valitettavasti emme voi ottaa vastaan alennustuotteiden palautuksia tai lahjakortteja.
Nopein tapa varmistaa, että saat mitä haluat, on palauttaa kyseinen tuote. Kun palautus on hyväksytty, voit ostaa uuden tuotteen erikseen.
Hyvitykset:
Ilmoitamme sinulle, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi ja ilmoitamme sinulle, onko palautuksesi hyväksytty vai ei. Jos se hyväksytään, sinulle hyvitetään automaattisesti alkuperäiselle maksutavalle.
Huomaa, että voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin pankkisi tai luottokorttiyhtiösi käsittelee ja kirjaa hyvityksen. Tämä voi koskea myös kaikkia 2 vuoden saamisia.